בעידן הדיגיטלי של היום, סיפור הוא הכל. סטוריטלינג הוא הכל.
זהו עמוד השדרה של תקשורת אפקטיבית, המפתח לחיבור עם קהלים, ומרכיב חיוני באסטרטגיות שיווק מוצלחות. במשך למעלה משלוש שנים, יש לנו את הזכות להיות ה-CMO של Leave A Mark, חברה המתמחה בליווי חברות וארגונים מהגדולים בשוק ומלווה אותם ביצירת סטוריטלינג מדוייק לכל הפעילות שלהם.
המומחיות של Leave A Mark בסטוריטלינג היא מעבר ליצירת נרטיבים; הם הופכים אותם לכלים רבי עוצמה שמעוררים הדים עמוקים בקרב הקהלים. הגישה שלהם הוכיחה בעקביות שכאשר הסטוריטלינג מדויק ומתואם למסרי הליבה, הוא מניע לתוצאות.
בין אם זה באמצעות בניית מצגות, אתרים, הפקת סרטונים או פיתוח תוכניות אסטרטגיות, ההקפדה של Leave A Mark על הפרטים הקטנים מבטיחה שלכל פרויקט יש נרטיב משכנע שמשקף באמת את מהות המותג והם עושים זאת בעזרת מתודולוגיות ייחודיות להם.
״הגישה שלהם הוכיחה בעקביות שכאשר הסטוריטלינג מדויק ומתואם למסרי הליבה, הוא מניע לתוצאות.״
הקהל של היום משתוקק לסיפורים אותנטיים. Leave A Mark מצטיינת בסיוע ללקוחות לחשוף ולשתף את הסיפורים האמיתיים שלהם, תוך יצירת קשרים שחורגים מהשטח. האותנטיות הזו לא מושכת רק לקוחות; זה מטפח מערכות יחסים ארוכות טווח.
בדיוק על התשתית הזו יצרנו את האתר חדש של Leave a Mark, שמיועד לקהל האמריקאי.
אתר שמצליח לשמור על פשטות ומסר קצר וקולע, לצד העברת היכולות המגוונות שלהם בכל הנוגע לסטוריטלינג. האתר מותאם לחוויית משתמש ונותן לעבודה שלהם לדבר בעד עצמה, מדגיש את המתודולוגיות הייחודיות שיש להם להציע, מבסס את המומחיות ונותן הצצה למגוון וסוג הלקוחות איתם הם עובדים.